- Kezdőlap
- Reklamációk
Reklamációk
- A reklamált terméket a kitöltött űrlappal együtt vissza kell küldeni, vagy ha a termék elküldése nem indokolt, akkor el kell küldeni a hibás termék fényképét a leírással együtt az alábbi e-mail címre: bolt@bolf.hu.
- A hibás vagy a megrendelésnek nem megfelelő reklamált terméket a reklamációs lappal és a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni.
- Részletek és felvilágosítás:
Reklamált csomag feladása
- A hibás vagy a megrendelésnek nem megfelelő reklamált terméket a reklamációs lappal és a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni.
- Visszaküldési cím:
- CzechLogistic - BOLF
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPÓ)
9012 Győr - Reklamációs lap - PDF formátumban
- Reklamációs lap - JPG formátumban
- Amennyiben nem tudja kinyomtatni a nyomtatványt, elfogadjuk a kézzel írott változatát is, ha tartalmazza a következő adatokat:
- webáruház felhasználónév és a megrendelés száma
- keresztnév, vezetéknév és telefonszám
- teljes kézbesítési cím a cseréhez
- bankszámlaszám és az átutaláshoz szükséges adatok
- a hiba leírása / a reklamáció oka
- A VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKET ALAPOSAN BE KELL CSOMAGOLNI, NEHOGY A SZÁLLÍTÁS SORÁN MEGSÉRÜLJÖN.
- Tájékoztatjuk, hogy utánvételes csomagokat nem veszünk át. A pénzt a Vásárló bankszámlájára térítjük vissza.
- A reklamációt a beérkezésétől számított 14 napon belül elbíráljuk, és annak eredményéről Önt értesítjük.
- Probléma esetén a visszacserélendő termék átvétele után e-mailben vagy telefonon vesszük fel a kapcsolatot a Visszaküldővel.
- A terméket a DPD futárszolgálattal küldjük ki a Vásárlónak.
- Reklamációval kapcsolatos további információkért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Csere-, Visszaküldés- és Reklamációügyi Osztályunkkal a +36 70 907-5553 telefonszámon.