- Kezdőlap
- GYIK - Gyakran ismételt kérdések
GYIK - Gyakran ismételt kérdések
Van valami problémád? Kattintson egy kérdésre és keresse meg a választ!
VÁSÁRLÁS ELŐTT
Hogyan lehet a leggyorsabban megtalálni a keresett terméket a BOLF.HU oldalán?
Egy árucikk kikereséshez be kell írni a termék nevét a nagyítóval jelölt ablakba, amely a jobb felső sarokban található, vagy át kell nézni a menü kategóriáit az oldal felső részén. Először ki kell választani a férfi vagy női ruházati kategóriát, azután pedig egy termékkategóriát.
Hogyan rendelhetek?
Az áruházunkban a megrendeléseket a www.bolf.hu weboldalon keresztül, telefonon, vagy e-mailben lehet leadni. A pontos utasításokat arról, hogy hogyan kell eljárni az online vásárlás esetén itt találod: Vásárlási tanácsok Probléma esetén kérjük fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz, tanácsadóink telefonon vagy e-mailben segítenek és tanácsokkal látnak el.
Milyen adatokra van szükség a megrendeléskor?
Ahhoz, hogy a weboldalon keresztül megrendelést adhass le, először is aktív e-mail címmel kell rendelkezz. Ezenkívül a rendelési űrlapon meg kell adnod a megrendeléshez és a szállításhoz szükséges személyes- és elérhetőségi adatokat: név, szállítási cím, telefonszám a futár részére. Ha telefonon keresztül rendelsz, nincs szükséged e-mail cím megadására.
Mennyi az átfutási idő?
A feldolgozási idő a kiválasztott fizetési módtól és a futárszolgálattól is függ. További részletek itt találhatók: A megrendelés teljesítésének ideje
Van-e minimális összeg, amely érték felett kell a megrendelésemet leadnom?
Nem, bármilyen összegben feladhatod a rendelést.
Hogyan kapok tájékoztatást, ha megrendelést adok le?
Minden megfelelően leadott megrendelés esetén a visszaigazolását e-mailben küldjük el a megadott e-mail címre. Leggyakrabban a visszaigazolás már közvetlenül a megrendelés után elküldjük, azonban egyes esetekben ez több percet is igénybe vehet. Ha nem látod a visszaigazolást a levelezési főmappában, ellenőrizd a Spam vagy Levélszemét mappát is.
Melyek a fizetési módok?
Többféleképpen is fizethetsz a Bolf.hu webáruházunkban. A fizetési módot a megrendelés végső szakaszában kell kiválasztani. Választható fizetési módok: elektronikus átutalás (PayU, PayU Fizetek később), hagyományos átutalás, hitelkártya, ajándékkártya vagy készpénz átvételkor. Részletek itt találhatók: Fizetési módok
Szeretném megajándékozni a szeretteimet, hogyan rendelhetek ajándékkártyát?
Az ajándékkártya itt rendelhető meg: E-Ajándékkártya.
A VÁSÁRLÁS SORÁN
Módosíthatom a szállítási címemet, ha a rendelésemet már kiszállították?
Sajnos a szállítás alatt álló rendelés már nem áll ellenőrzésünk alatt, így nem tudjuk megváltoztatni a szállítási címet. Ha fontos a cím módosítása, vedd fel a kapcsolatot a szállítóval, és próbáld meg velük kezdeményezni a címváltoztatást.
A méretek a Bolf.hu-n szabvány szerintiek? Hogyan választhatom ki a megfelelő méretet?
Az Bolf áruházban kapható termékek számos gyártótól származnak, így a termékek méretei eltérhetnek egymástól. Annak érdekében, hogy a méret megfelelően legyen kiválasztva, minden vásárlás előtt érdemes ellenőrizni az egyes termékekhez rendelkezésre álló EGYEDI MÉRETTÁBLÁZATOT.
Mit tegyek, ha nem kaptam meg a megrendelés visszaigazolást az e-mail címemen?
Ha a visszaigazoló e-mail nem jelent meg azonnal az e-mail postafiókodban, várj még néhány percet, és ellenőrizd a Spam vagy a Levélszemét mappát. Ha továbbra sem találod, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, ahol tanácsadóink szívesen segítenek. Az ügyfélszolgálat elérhetőségei itt találhatók: Kapcsolat
Hogyan fizethetek online?
Az összes rendelkezésre álló fizetési mód (beleértve az online fizetést is) itt található: Fizetési módok. Biztosítjuk, hogy a Bolf.hu online befizetéseit engedélyezett és biztonságos rendszer működteti: PayU.
Felvehetem a rendelésemet személyesen?
Nem, jelenleg Magyarországon csak webáruház működik, minden csomag a lengyelországi központi raktárunkból kerül kiszállításra.
Hány terméket adhatok hozzá a virtuális kosárhoz?
A Bolf.hu áruházban nincsenek ilyen korlátok. Ezért nem kell korlátoznod magad, nálunk bármennyit vásárolhatsz!
Mit tegyek, ha egy termék a kívánságlistámról vagy a kosaramból már elfogyott?
Ha a termék nem érhető el, kattints a megrendelni kívánt méretre. Egy felugró ablak jelenik meg az e-mail cím megadásához. Erre a címre értesítést küldünk neked, ha a választott méret az adott termékből újból elérhető lesz. Vedd figyelembe, hogy ez még nem jelenti a termék készletről történő lefoglalását. Ez csak egy információ arról, hogy a termék újra bekerült az értékesített cikkek közé. Minden olyan ügyfél, aki ezt a lehetőséget választotta értesítést kap, és a termékeket a megrendelések érkezési sorrendjében szolgáljuk ki a vevők részére.
Milyen állapotban van a rendelésem, és mikor kapom meg a csomagom?
A Bolf.hu-n keresztül leadott rendelések állapota itt ellenőrizhető: A megrendelés státusza
Lehetséges-e terméket foglalni?
Erre nincs lehetőség.
Nem sikerült kifizetnem a megrendelést. Mit tehetek a rendelésem teljesítéséhez?
Ha probléma van az online fizetéssel, kérjük fordulj az Ügyfélszolgálathoz, ahol tanácsadóink segítenek a további teendőkkel kapcsolatban. Többek között segíthetnek egy új link küldésében vagy a fizetési mód készpénzre történő módosításában.
Módosíthatom a fizetési módomat a rendelés elküldése előtt?
Ha az árut még nem adták fel, és a rendelés állapota lehetővé teszi, akkor a legtöbb esetben meg lehet változtatni a fizetési módot. Ilyen esetben fordulj az Ügyfélszolgálathoz.
Hogyan léphetek kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal?
Az Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között elérhető. Tanácsadóink várják a kérdéseid a következő telefonszámon: +36 70 907 5553, vagy e-mailben: bolt@bolf.hu.
VÁSÁRLÁS UTÁN
Fel lehet-e próbálni a ruhát az átvételi ponton, vagy a futár érkezésekor?
Sajnos ez nem lehetséges. A csomagot minden esetben át kell venni és a próbára csak utólag van lehetőség. Ha kiderül, hogy a ruha nem megfelelő, 30 napon belül vissza lehet küldeni részünkre. Arról, hogy hogyan küldheted vissza a terméket, itt találod a pontos információkat: Csere és visszaküldés
Hogyan lehet visszaküldeni vagy kicserélni az árut?
A visszaküldésre és a cserére vonatkozó információk itt megtekinthetők: Csere és visszaküldés.
Milyen címre küldhetem vissza a csomagot?
A visszaküldendő árut a következő címre kell feladni:
CzechLogistic - BOLF
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPÓ)
9012 Győr
Mely termékek nem küldhetők vissza?
A használati jelekkel rendelkező termékek nem küldhetők vissza. Ezenkívül a terméknek visszaküldéskor minden címkével rendelkeznie kell. Arról is tájékoztatjuk, hogy a 45/2014 (II. 26. ) Korm. Rendelet 29. §. (1) szerint (személyi higiéniai termék) a szájmaszkokat nem lehet visszaküldeni, sem kicserélni.
Ki viseli a visszaküldött csomag költségét?
A termék visszaküldésének díja (nem elfogadott reklamáció esetén) a Vevőt terheli, de bármilyen szállítási lehetőséget választhat. Részletes információ itt található: Csere és visszaküldés.
Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?
A panasz benyújtása ingyenes. A panasztételi eljárás részletes leírása itt található: Reklamációk
Mennyi időbe telik a visszaküldött áruk feldolgozása és a visszatérítés?
A termék árának visszatérítése átlagosan 14 napon belül történik a csomag visszaérkezésétől számítva. Kérjük, vedd figyelembe, hogy habár az áru belföldi átvételi címre kerül feladásra, a szállítás valójában a külföldi központunk részére történik. A beérkező csomagok státuszáról az ügyfélszolgálatunk tud további információval szolgálni. A visszaküldött csomag feldolgozása után e-mailben egy értesítést és egy korrekciós számlát kapsz, az összeget pedig 3 munkanapon belül visszatérítjük.